Typy LPG zařízení

1. Karburátorová vozidla a LPG
Do karburátorových (např. Lada, Wartburg, Škoda Favorit) vozidel bychom doporučili zařízení LPG s centrálním směšovačem.Jeho zvláštním rysem je, že plyn LPG se do motoru dostává přes tzv. centrální směšovač, a za snížení tlaku odpovídá podtlakový regulátor (reduktor)

2. Vozidla s jednobodovým vstřikováním LPG
Ani zařízení LPG do vozidel s jednobodovým vstřikováním LPG (Suzuki Swift, Opel Astra F) není o moc složitější. I zde se plyn LPG dostává do motoru přes směšovač. Rozdíl je pouze v tom, že na odpařovacím reduktoru je už umístěn elektronický ventil, který uzavírá průtok plynu LPG v provozu na benzín.Pro řízenou regulaci, je nutno zabudovat malou elektroniku, která sleduje činnost lambda sondy a přes elektromotorek dávkuje množství potřebného plynu. Vlastností tohoto zařízení LPG je to, že startování vždy probíhá na benzín a po dosažení požadované teploty a otáček se systém automaticky přepne na plyn LPG.

3. Vozidla s vícebodovým vstřikováním LPG
I do vozidel s vícebodovým vstřikováním se používá výše zmíněné zařízení LPG s tím rozdílem, že zde je nutná další elektronika, která zabezpečí odpojení vstřikovačů benzínu a vyslání signálu do benzínové řídící jednotky, že jsou vstřikovače benzínu v pořádku. (emulace) Protože jsou zde hadičky přívodu plynu LPG delší, je nutná v některých případech montáž protizášlehového zařízení.